piątek, 1 czerwca 2012

Zamknij o czy....

Dziś przedstawiam wam technikę ,o której powiedział mi mój kolega. Technikę tę nazwałem zamknij oczy ,jest ona naprawdę bardzo skuteczna. Ważne jest to ,żeby przed spaniem chciało nam się naprawdę spać musimy być śpiący ( Co zrobić żeby być śpiącym ?? - Ja polecam czytanie książki bądź oglądanie telewizji).Wtedy leżąc na łóżku zamykamy oczy na 30 sekund i otwieramy je na 2 sekundy ,potem znowu zamykamy na 30 sekund i otwieramy na 2 ,i robimy tak cały czas ,aż znajdziemy się w świecie snu. Uwaga ! : Jeśli otworzysz oczy i zobaczysz siebie w innym wymiarze to nie podniecaj się  za bardzo ,ani nie przestasz się bo inaczej wyjdziesz ze snu i wtedy będziesz musiał całe ćwiczenie od nowa powtarzać. Naprawdę serdecznie polecam tę technikę ,gdyż jest jedną z moich ulubionych technik ,i jest bardzo skuteczna.
Dalekich lotów ;) 

1 komentarz:

  1. Jedyna technika oprócz MILD która na mnie działa polecam.

    OdpowiedzUsuń